shapka.jpg

Клапани електромагнітні Danfoss EV220A

Головна Електромагнітні клапани Danfoss > Клапани електромагнітні Danfoss EV220A

Клапан електромагнітний EV220А - двохпозиційний, двоходовий, компактний, відсічний, непрямої дії, загальнопромислового застосування, з сервоприводом. Їх застосовують в інженерних гідравлічних і пневматичних системах з диференціальним тиском в діапазоні 0,3 - 16 бар для контролю технологічних процесів подачі нейтральних рідин і газів (води, масла, повітря) з робочою температурою від – 40 до +100оС. Корпус - латунь. Клас захисту електромагнітної котушки IP00 - IP65. Котушка управління зі зниженою споживаною потужністю. Поглинання енергії гідравлічного удару за рахунок плавного закриття. Ущільнення-NBR / EPDM. 

Пояснення до маркування клапана електромагнітного EV 220А:

EV – електромагнітний клапан;

Перша цифра 2 – двоходовий клапан (один вхід і один вихід);

Друга цифра 2 – з сервоприводом;

Третя цифра 0 – металевий корпус;

А – діаметр трубки сердечника 9 мм.

Стандартне позиційне виконання клапана - клапан нормально закритий.

клапан електромагнітний EV 220А

ТипорзмірT твідкр, мсT закр, мсKv, м3GPmax, бар∆P, барЦіна*, грн.
Клапан електромагнітний
EV220А 14В
10040041/2″250,3-161060
Клапан електромагнітний
EV220А  18В  
20050063/4″250,3-162015
Клапан електромагнітний
EV220А  22В
20050071″250,3-162805
Клапан електромагнітний
EV220А   32В
25004000151 1/4″250,3-164080
Клапан електромагнітний
EV220А   40В
40006000181 1/2″250,3-165310
Клапан електромагнітний
EV220А   50В**
500010000322″250,3-166525

* ціна з ПДВ станом на 15.01.17. В ціну не включена вартість котушки управління. Котушка управління не входить в комплект поставки.  

** діаметр умовного проходу і позначення корпусу з латуні.

Графік пропускної здатності клапана EV 220А - вода.

Графк пропускної здатності клапана EV 220A

Клапани електромагнітні Danfoss EV220А відносяться до клапанів непрямої дії (сервоприводним). Конструктивно нормально-закритий клапан EV 220А для позиційної зміни вимагає наявності надлишку потенційної енергії рідини на вході в клапан. Для цього в конструкції передбачені пілотне і перепускний отвори. Подача напруги на керуючу котушку викликає втягування сердечника і відкриття пілотного отвори і скиданням тиску з верху поршня/мембрани на вихід клапана. Перепад тиску технологічної рідини/газу в трубопроводі піднімає поршень/мембрану з сідла і відкриває клапан. Знеструмлення котушки клапана призводить до закриття пілотного отвору і появи диференціала тиску на діафрагмі. Диференціал тиску щільно притискає мембрану до сідла і забезпечує герметичне перекривання проточної частини.